asum
17/09/2007, 20:17
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
marcando uno de los regresos mas esperados del año (aunque ahora lo de Zeppelin dejo a todos vueltos locos) del año de mas regresos inesperados, en fin, un buen recuerdo
descargar aqui: coachella2007ratm ([Only registered and activated users can see links])
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])
tracklist:
1. Bullet In The Head (Live)
2. Settle for Nothing [Live]
3. Bombtrack (Live)
4. Take The Power Back (Live)
5. Freedom (Live)
6. Intro (Black Steel In The Hour Of Chaos) (Live)
7. Zapata's Blood (Live)
8. Without A Face (Live)
9. Hadda Be Playing On The Jukebox (Live)
10. Fuck The Police (Live)
11. Darkness
12. Clear The Lane
descargar aqui: liveandrare ([Only registered and activated users can see links])
creo que los 3 primeros discos de ratm son una trilogia de ataques...los de verdad!
tracklist:
1 People Of The Sun
2 Bulls On Parade
3 Vietnow
4 Revolver
5 Snake Charmer
6 Tire Me
7 Down Rodeo
8 Without A Face
9 Wind Below
10 Roll Right
11 Year Of Tha Boomerang
descargar aqui: empire ([Only registered and activated users can see links])
marcando uno de los regresos mas esperados del año (aunque ahora lo de Zeppelin dejo a todos vueltos locos) del año de mas regresos inesperados, en fin, un buen recuerdo
descargar aqui: coachella2007ratm ([Only registered and activated users can see links])
tracklist:
1. Bullet In The Head (Live)
2. Settle for Nothing [Live]
3. Bombtrack (Live)
4. Take The Power Back (Live)
5. Freedom (Live)
6. Intro (Black Steel In The Hour Of Chaos) (Live)
7. Zapata's Blood (Live)
8. Without A Face (Live)
9. Hadda Be Playing On The Jukebox (Live)
10. Fuck The Police (Live)
11. Darkness
12. Clear The Lane
descargar aqui: liveandrare ([Only registered and activated users can see links])
creo que los 3 primeros discos de ratm son una trilogia de ataques...los de verdad!
tracklist:
1 People Of The Sun
2 Bulls On Parade
3 Vietnow
4 Revolver
5 Snake Charmer
6 Tire Me
7 Down Rodeo
8 Without A Face
9 Wind Below
10 Roll Right
11 Year Of Tha Boomerang
descargar aqui: empire ([Only registered and activated users can see links])